Slutburk till F5 -03

Camo

Välkänd medlem
26 mar 2007
286
0
16
Storuman
Vad finns det för slutburkar till -03ornas F5a? Jag har sökt lite men då jag inte kan så mkt om a-c så vill jag ha hjälp. Det är LJUDET jag söker men vill heller inte att motorn ska må dåligt av den eller tappa effekt.

Vart finns det slutburkar att köpa?


Edit:
Skulle också vara roligt att veta någonstans där man kan köpa crosshuvar till samma model... Hade tänk försöka skaffa en vit huv iallafall tills nästa säsong eller då jag har råd.
 

Jimmy

Välkänd medlem
13 okt 2006
3.212
0
36
43
Kiruna
Vad finns det för slutburkar till -03ornas F5a? Jag har sökt lite men då jag inte kan så mkt om a-c så vill jag ha hjälp. Det är LJUDET jag söker men vill heller inte att motorn ska må dåligt av den eller tappa effekt.

Vart finns det slutburkar att köpa?


Edit:
Skulle också vara roligt att veta någonstans där man kan köpa crosshuvar till samma model... Hade tänk försöka skaffa en vit huv iallafall tills nästa säsong eller då jag har råd.
Speedtech säljer burkar till din modell, huvar finns på blocket!
 

braap

Välkänd medlem
25 nov 2006
394
0
16
Speedtech, slp, MBRP, bengans black magic burk, eller en homemade (finns säkert fler) :) Speedtech och mbrp har väl högsta och smattrigaste ljudet av dom jag hört. Sen om det påverkar motorn prestanda mässigt har jag ingen aning om.
 

camata

Välkänd medlem
25 okt 2005
3.870
9
38
MBRP till F7an är den goaste ivf jag själv hört. Inte för högt eller så. Alldeles lagom.
 

Cartridge111

Medlem
14 jan 2009
24
0
1
Jag har en slutburk på min (som jag funderar på att sälja). Jag vet inte vad de är för märke, de jag vet är att den inte är hemmabyggd. Min F5:a går precis som den ska. Jag vet inte om den ger nån mer hk, men de låter gott. Tyvärr så finns de dom som retar sig på ljudet så jag har bestämt mig för att sätta på original. Hör av dig om du är intresserad;)
 

sledxtreme

Aktiv medlem
23 dec 2008
58
0
6
Bollnäs
www.pdsab.se Där finns det lite burkar..
Jag har själv letat efter slutburk till min f5.a! Mitt tips är blocket.. lägg in en annons å se vad som händer ;) så hittade jag min!