Synpunkter på skoterrecension...

pea

Välkänd medlem
1 jan 2000
238
0
16
Är det överhuvudtaget någon som kollar av det som skickas in via Synpunkter på skoterrecension och åtgärdar ev. felaktigheter/problem? Verkar inte så i alla fall. Jag har påpekat detaljfel den vägen, för många månader sedan, men det har inte åtgärdats.

pea

Välkänd medlem
1 jan 2000
238
0
16
Okay, vad bra att du har påtalat det hela. :) Och tack för det snabba svaret! Jag tänker inte lägga in någon recension på min nuvarande skoter förrän alla detaljer som tillhandahålls från "leden" är korrekta.

lars

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.496
0
16
Det finns folk som sitter och går igenom allt som skickas in, men det kräver mycket resurser. Bl a måste man ha kännedom om SAMTLIGA modeller som funnits. Folk har ju även en tendens att "höja sin egen skoter till skyarna"...
Bra att du påpekar felaktigheter!

pea

Välkänd medlem
1 jan 2000
238
0
16
Sant det du säger om kännedom om modeller. Kan väl tillägga att jag i mina rapporter alltid lagt till en länk till korrekta uppgifter som kan verifieras. Men jag har full förståelse att det kan vara ett mycket tidskrävande arbete.

Jag tänkte främst på sådan info som läggs upp av leden direkt (modellnamn/beteckningar/bilder o.dyl. - det är sådant jag rapporterat) och inte så mycket på det andra skriver i recensioner (för de får man ju ta med en viss nypa salt och/eller väga in hur man själv kör/använder sin skoter, vi är ju alla olika!)