Förslag: Köp och sälj-forum

Tycker du att ett köp och sälj-forum skulle vara något?

  • Ja, man vet aldrig vad man hittar och kan få sålt.

    Röster: 62 84,9%
  • Nej, man kan ju ta en titt på blocket istället.

    Röster: 8 11,0%
  • Kanske

    Röster: 3 4,1%
  • Osäker/Vet inte

    Röster: 0 0,0%

  • Totalt antal som röstat
    73
Status
Stängd för vidare inlägg.

thullen

Välkänd medlem
1 jan 2000
3.092
5
38
49
Leksand
thullen.se
Där kan jag inte påstå att det är mycket "skambud" osv.
Man kan ju då ta det x10 för att det skulle bli i närheten av vad det skulle kunna bli här.
741 mot 8500 användare.

Vad tror moderatorerna om detta då?
Ska väl vara brukarna som formar forumet.
Men de ansvariga bestämmer ju.

Ni som säger att skotertorget inte används?
Nästan 100 annonser den senaste månaden.
 

Pitabroed

Välkänd medlem
7 nov 2005
3.254
77
48
Övik
Kollade på snoperformances köp och sälj forum och dra på satn vad rörigt det blir när man skriver K, S resp. B i början på annonserna i samma mapp!

Mitt förslag som jag la tidigare att man har undermappar som man klickar in sig på Köpes, säljes resp. bytes och gör en tråd i den mapp som passar är bra mycket enklare och mindre rörigare än tidigare nämnda. Jag tycker det är värt ett försök
 

keihin

Välkänd medlem
31 dec 1999
2.778
0
36
40
Skellefteå
Ämnet är diskuterat i flera omgångar, vi har även haft det på tapeten förr om åren. Det finns givetvis både för och nackdelar men beslutet blev att vi kommer inte att lägga till någon Köp & Sälj-del i forumet då vi har ett väl fungerande Annonstorg här på Skoterleden.
 

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Ämnet är diskuterat i flera omgångar, vi har även haft det på tapeten förr om åren. Det finns givetvis både för och nackdelar men beslutet blev att vi kommer inte att lägga till någon Köp & Sälj-del i forumet då vi har ett väl fungerande Annonstorg här på Skoterleden.
Går det inte att fixa bättre länkning dit då ifrån forumet?
För att komma in på forumet så surfar jag inte in på skoterleden.net och klickar någon länk utan har shortcut: http://www.skoterleden.net/forum/

Var av man inte ser röken av något annonstorg, vilket inte gör något sålänge man inte behöver något då. Men skulle ju inte göra något om det fanns en till rad under "Övriga märken" med en länk till det nämnda.
 

keihin

Välkänd medlem
31 dec 1999
2.778
0
36
40
Skellefteå
Går det inte att fixa bättre länkning dit då ifrån forumet?
För att komma in på forumet så surfar jag inte in på skoterleden.net och klickar någon länk utan har shortcut: http://www.skoterleden.net/forum/

Var av man inte ser röken av något annonstorg, vilket inte gör något sålänge man inte behöver något då. Men skulle ju inte göra något om det fanns en till rad under "Övriga märken" med en länk till det nämnda.
http://www.skoterleden.net/servlet/se.medialeden.market.ShowServlet lägg in även den som en shortcut så behöver du inte ens scrolla ner i forumet för att komma åt annonstorget!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.