S U C K ... Nya forumregler...

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Forumchefen skrev:
Vi har gjort ett litet tillägg i reglerna för forumet, nu tillåts inga "Köpes", "Säljes" eller "Bytes" annonser i forumet överhuvudtaget, gäller även signaturerna!
Forumreglerna finner ni här: http://www.snowmobile.se/forum/showthread.php?t=17893

Ni som känner er träffade, vänligen radera annonstexten omgående! När ni ändå är där och ändrar så dubbelkolla att textstorleken är storlek 1 och inget annat.

Ni är välkomna att annonsera gratis på vårt eget annonstorg: http://www.snowmobile.se/servlet/se....et.ShowServlet

Tack på förhand!

Webredaktionen Snowmobile
Jonas

Säger bara SUCK...
Funkar bra på andra forum, och är ett bra sätt att förmedla handel!

Men vill fråga snällt o artigt, varför skedde detta..?

//Rasmus
 

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Jag tycker det är en bra regel eftersom inte det finns någon "Köp & sälj"-avdelning tycker jag inte man ska få annonsera i signaturen heller. Lika bra att använda Annonstorget.
 
R

Robin

Vadå nya regler? har alltid varit så att det inte ska förekomma någon annonsering på forumet, Folk har bara haft de svårt att ta sig till de och försöker göra smygreklam via sign.
Det här är ju ingen köp o sälj site, det är ett skoterforum.
 

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Nej,
Men man har haft möjlighet till köpes "anonnser"...

Tycker bara det vore bra då ett skoterforum används av skoter användare o det är ju just vi som kan behöva skoterdelar etc.. =)

Ajaa, vi har väl delade tankegångar;)

//Rasmus
 
D

Deleted member 9532

Sen att ingen följer följande är en annan sak. :hmmmm:

* Max storlek på sin signatur är 1 och ingenting annat!
Den delen beror ofta på slarv och missar när man läser. Jag lyckades själv missa den...
 

Simon0

Välkänd medlem
14 okt 2007
154
0
6
Östersund
Det enda jobbiga med signaturerna är att en del folks tar upp en hel sida...
Att skriva att man har en skoter eller annat till salu eller vill köpa är väl inte farligt? Vipps så kanske man hittar det man söker, alla sitter inte och kollar i köp och sälj.
 

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Det enda jobbiga med signaturerna är att en del folks tar upp en hel sida...
Att skriva att man har en skoter eller annat till salu eller vill köpa är väl inte farligt? Vipps så kanske man hittar det man söker, alla sitter inte och kollar i köp och sälj.
Precis. Jag tycker det är jobbigare att folk skriver till exempel:

SXR 600!!

som exempel på en signatur.
 
Last edited: